Is er iets stuk in of om uw woning of heeft u last van vocht en schimmel? Heeft u problemen met andere huurders of last van ongedierte? Wilt u woonfraude melden of heeft u een klacht over ons? Laat het ons weten, wij helpen u graag verder.
Dat kan op de volgende manieren:
- Is er iets stuk in of om uw woning? Meld het bij onze onderhoudsdienst.
- Heeft u overlast van andere huurders? Lees hier wat u kunt doen.
- Denkt u dat er sprake is van woonfraude? Meld het bij het team Leefbaarheid.
- Heeft u een klacht over uw inschrijving of hoe Woonnet Haaglanden de regels van de woonruimteverdeling toepast? Meld het hier.
- Bent u ontevreden over de manier waarop WoonInvest of Woonnet Haaglanden omgaat met uw klacht over de toepassing en uitvoering van de regels voor woonruimteverdeling? Meld het bij de Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden.
- Heeft u een officiële klacht over WoonInvest? Meld het hier.
- Bent u ontevreden over de manier waarop WoonInvest is omgegeaan met uw klacht? Meld het bij de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland.
- Huurt u een sociale of vrije-sector woning en heeft u een verschil van mening met WoonInvest over de hoogte van de huurprijs, de jaarlijkse huurverhoging, het onderhoud of de servicekosten? Meld het bij de Huurcommissie.
- Bent u ontevreden over de manier waarop de Huurcommissie omgaat met uw klacht? Meld het bij de Kantonrechter.
- Heeft u een algemene vraag aan ons? Gebruik ons contactformulier of start een live-chat sessie.