Mijn Wooninvest
inloggen

Klantportaal

Klantportaal

In het 'Mijn Wooninvest' klantportaal kunt u als huurder veel zaken zelf regelen op het moment dat u het beste uitkomt: 24/7. Om u aan te melden in ons klantportaal heeft u twee brieven nodig die u van WoonInvest ontvangt met de inloggegevens. Vóór 15 juli 2021 ontvangen al onze huurders deze brieven met inloggegevens.

Uitlegvideo ‘Mijn WoonInvest’ klantportaal


In het klantportaal kunt u onder andere:

  • De ingangsdatum van uw huurcontract opzoeken;
  • De opbouw van uw huurprijs inzien en downloaden;
  • Uw persoonlijke gegevens wijzigen;
  • Uw openstaande facturen direct en veilig betalen met iDEAL;
  • Uw huurcontract opzeggen;
  • Een reparatie melden (binnenkort beschikbaar, gebruik nu dit formulier om uw reparatie bij ons te melden);
  • Uw bankrekeningnummer wijzigen.

Voor zaken die u niet in het klantportaal kunt regelen, bieden wij in veel gevallen hier op onze website een online alternatief aan. 

Vóór 15 juli 2021 ontvangen al onze huurders twee brieven met de inloggegevens

Met de twee brieven kunt u zich aanmelden in het 'Mijn WoonInvest' klantportaal en uw account activeren. Na een geslaagde aanmelding kunt u daarna direct inloggen met de rode 'inloggen' knop (die staat bovenaan iedere pagina op onze website) of met de rode 'direct regelen' knop op onze product pagina's.
Let op: Wij versturen de brieven met inloggegevens niet aan alle huurders tegelijk. Heeft u op 15 juli nog geen brieven ontvangen, neem dan telefonisch contact op met onze klantenservice.

Vragen over het 'Mijn WoonInvest' klantportaal?   

Lukt het activeren niet of bent u een brief kwijtgeraakt? Geen probleem. Voor deze en andere vragen staat de klantenservice voor u klaar via 070 301 11 00 of gebruik de chatknop.