Mijn Wooninvest
inloggen

Klantportaal

Klantportaal

Klantportaal ‘Mijn WoonInvest’ eerste kwartaal 2020 beschikbaar!

Veel van onze huurders hebben dezelfde werktijden als de medewerkers van WoonInvest. Het is daardoor vaak onhandig te bellen of langs te komen om iets te regelen. Ons nieuwe klantportaal biedt een goede oplossing: u kunt als huurder veel zaken zelf regelen op het moment dat u het beste past: 24/7.

In het klantportaal kunt u onder andere:

  • De ingangsdatum van uw huurcontract opzoeken;
  • De opbouw van uw huurprijs inzien;
  • Een reparatieverzoek indienen;
  • Uw huurcontract opzeggen;
  • Brieven in uw dossier inzien;
  • Uw bankrekeningnummer wijzigen.

Niet alle huurders kunnen straks tegelijk in het klantportaal

Om alle huurders goed van dienst te kunnen zijn versturen wij de inloggegevens voor het klantportaal in gedeelten in de eerste helft van 2020. Zo kunnen wij alle vragen over het klantportaal goed beantwoorden en eventueel aanpassingen doen. U opent het klantportaal via de rode inlogknop.

Hoe regel ik mijn zaken nu digitaal?

Bij vrijwel al onze producten vindt u een alternatieve online optie. U kunt natuurlijk ook een chatsessie starten, telefonisch contact opnemen of langskomen bij onze servicebalie.