Mijn Wooninvest
inloggen

Klantportaal

Klantportaal

In het 'Mijn Wooninvest' klantportaal kunt u als huurder veel zaken zelf regelen op het moment dat u het beste uitkomt. Om u voor de eerste keer aan te melden in ons klantportaal heeft u de twee brieven met inloggegevens nodig die u van WoonInvest ontving.

Uitlegvideo ‘Mijn WoonInvest’ klantportaal


In het klantportaal kunt u onder andere:

  • De ingangsdatum van uw huurcontract opzoeken;
  • De opbouw van uw huurprijs inzien en downloaden;
  • Uw persoonlijke gegevens wijzigen;
  • Uw openstaande facturen direct en veilig betalen met iDEAL;
  • Uw bankrekeningnummer wijzigen.

Let op: een reparatie melden is op dit moment niet mogelijk. Gebruik hiervoor de alternatieve opties op onze website. Voor overige zaken die u niet in het klantportaal kunt regelen, bieden wij in veel gevallen hier op onze website een online alternatief aan. 

Vragen over het 'Mijn WoonInvest' klantportaal?   

Lukt het activeren niet of bent u een brief kwijtgeraakt? Geen probleem. Voor deze en andere vragen staat de klantenservice voor u klaar via 070 301 11 00 of gebruik de chatknop.