WoonInvest onderhoudt uw woning zo goed mogelijk. Toch kan er tussentijds iets stuk gaan. Dat ongemak lossen we graag zo snel mogelijk op. Wij werken hiervoor samen met verschillende onderhoudsdiensten, waaronder Jansen Huybregts en Van der Speld Bouw.
Op twee manieren kunt u een reparatie bij ons melden:
- Met het online formulier
- Telefonisch - tijdens onze openingsuren - via 070 301 11 00
Melden van spoedeisende zaken altijd telefonisch - 24/7
Voor het melden van spoedeisende zaken (koolmonoxide alarm, gaslucht, buitensluiting of ernstige lekkage) belt u altijd met 070 301 11 00. Het gaat hierbij alleen om zaken die niet tot de volgende werkdag kunnen wachten.
Klein en dagelijks onderhoud is voor rekening van de huurder
Volgens het wettelijke besluit kleine herstellingen zijn kleine reparaties in de woning voor rekening van de huurder. U moet die kleine reparaties wel gemakkelijk zelf uit kunnen voeren en ze mogen u niet teveel geld kosten. Een overzicht van de kleine reparaties waarvoor u zelf verantwoordelijk bent vindt u op de website van de Rijksoverheid.
Tip: Als er nu iets stuk is in uw woning en u moet de reparatie zelf betalen, dan kunt u ervoor kiezen direct een serviceovereenkomst af te sluiten. U doet dit altijd voor minimaal 12 maanden. De kosten van uw huidige reparatie (mits deze voldoet aan de voorwaarden van de serviceovereenkomst) zijn dan gelijk voor rekening van WoonInvest.
#schade #inboedelverzekering #rookmelder #brandmelder #piept #verstopping #verstopt