mijn wooninvest
wij zijn geopend 070 301 11 00
14 mrt 2019

Nieuwe aannemer voor WoonInvest per 18 maart

Nieuwe aannemer voor WoonInvest per 18 maart

WoonInvest streeft naar verhoging van de klanttevredenheid. Juist ook waar het gaat om reparatieverzoeken. Bij nieuwe contracten met aannemers, willen we samenwerken als partners. De service aan de huurders staat centraal.

Van der Leij vervangt Bouwmeester

Per 18 maart gaat Van der Leij starten als partner van WoonInvest voor reparatieverzoeken en onderhoud van leegkomende woningen. Zij nemen de werkzaamheden van Bouwmeester Aannemersbedrijf over. Voor het andere deel van het bezit werken we met Jansen Huybregts. Lopende zaken worden nog afgehandeld door Bouwmeester.

Samenwerking

‘Wij wilden een samenwerking, die anders is dan de traditionele samenwerking’, vertelt Ward Boers, manager Onderhoud bij Van der Leij. ‘Dus niet sec een opdracht uitvoeren, maar verder kijken dan je neus lang is. Als een huurder heeft gebeld voor een lekkende kraan, maar ook een kapotte deurkruk blijkt te hebben, lossen we dat in één keer op. ‘First time fixed’ zeggen we dan. We werken met WoonInvest samen op basis van wederzijds vertrouwen en transparantie in kosten en baten. Samen hebben we één doel: goede dienstverlening aan de huurders. We werken op basis van resultaatafspraken, ook wel een prestatiecontract genoemd. Je kunt daarbij denken aan afspraken over kwaliteit, faalkosten en tevredenheid huurders. WoonInvest is als corporatie vooruitstrevend met deze aanpak.’

Contact

De aannemers zijn 24/7 bereikbaar. Buiten kantoortijden en in het weekend voor spoedeisende zaken. Van der Leij: 070 301 11 01/Jansen Huybregts: 070 301 11 02. Weet u niet welke aannemer u moet bereiken, dan kunt u bellen naar 070 301 11 00 en uw postcode intoetsen. U wordt dan automatisch naar de juiste aannemer doorverbonden. Of vul uw postcode in op www.wooninvest.nl/contact/contactgegevens interne link.


nieuwsoverzicht