mijn wooninvest
wij zijn gesloten stel hier uw vraag
7 sep 2017

Bewonersblad valt deze week op de deurmat

Bewonersblad valt deze week op de deurmat

U bent onze klant en daar zijn we blij mee. Daarom ontvangt u drie keer per jaar ons WoonInvest Informatieblad om inzicht te geven in onze activiteiten.

Iedere klant is verschillend en daarom houden wij zoveel mogelijk rekening met uw situatie. Om dat te kunnen doen, luisteren we naar uw suggesties en wat u nodig heeft. Dit gebruiken we om onze dienstverlening te verbeteren. In deze editie leest u meer over de uitkomsten van het woonbelevingsonderzoek waar u mogelijk aan hebt deelgenomen. De tevredenheid over de woning scoort bij WoonInvest gemiddeld iets hoger dan landelijk en huurders zijn meer dan gemiddeld bereid om mee te denken. Dat zijn opvallende uitkomsten uit via een steekproef onder alle huurders. De medewerkers van WoonInvest met wie we de uitkomsten bespreken, zijn tevreden en zien ook verbeterpunten.

Dag van het Huren

Ook dit jaar doet WoonInvest op zaterdag 7 oktober mee aan de Dag van het Huren. Wij openen onze en gaan graag met u in gesprek. Het thema is veiligheid. We hebben allerlei leuke activiteiten waaraan u kunt deelnemen. U kunt bijvoorbeeld deelnemen aan de demonstratie van de brandweer, zij laten u zien wat te doen bij een vlam in de pan. Voor de kinderen is Brandweerman Sam aanwezig. Leuk voor op de foto. Met de nieuwste technologie, virtual reality, kunt u een kijkje in onze verschillende woningen nemen. We onthullen deze dag ook onze nieuwe slogan. Iedere bezoeker krijgt een presentje mee passend bij het thema van de dag. Het programma kunt u bekijken op pagina 5.

APK voor veilig wonen

Hoe veilig zijn de installaties in uw woning? Werkt de gasmeter deugdelijk? Voert de cv-ketel de afvalstoffen, zoals koolmonoxide, goed af en zijn uw eigen aangelegde stopcontacten betrouwbaar? In oktober start WoonInvest met een nieuwe reeks APK’s voor woningen. Lees meer over dit initiatief in het blad.


nieuwsoverzicht