Niet tevreden? Meld een klacht!

Bent u niet tevreden over onze service of over een bedrijf dat voor WoonInvest werkt?

Dan kunt u een klacht indienen. Een klacht kan bijvoorbeeld gaan over:

  • een reparatie die niet goed is uitgevoerd;
  • de manier waarop u bent geholpen door een medewerker.

Wij nemen elke klacht serieus en proberen deze binnen twee weken op te lossen.

Dien een officiƫle klacht in

Niet tevreden met de oplossing?

Bent u het niet eens met hoe WoonInvest uw klacht heeft afgehandeld? Dan kunt u terecht bij de Klachtencommissie Wonen Zuid-Holland. Deze commissie is onafhankelijk en niet verbonden aan WoonInvest. Zij luisteren naar beide partijen en geven een advies over het meningsverschil. De Klachtencommissie is telefonisch bereikbaar op 085 210 02 44.

Gaat uw klacht over de huurprijs, ernstige gebreken aan de woning of de servicekosten?

Dan kunt u terecht bij de Huurcommissie. Deze commissie behandelt zulke zaken namens de overheid. De Huurcommissie is ook telefonisch bereikbaar op 1400.